Nyheter
desember 2024
-
12. desember 2024
Thomas Lyngbø blir ny utviklingsansvarlig i Åsane Fotball
Åsane Fotball har sikret seg en erfaren trener i Thomas Lyngbø, som nå tiltrer stillingen som utviklingsansvarlig i klubben. Lyngbø kommer fra rollen som toppspillerutvikler hos Brann Kvinner, hvor han har bidratt til utviklingen av unge talenter.
-
04. desember 2024
Magnus Bruun-Hanssen og Kristoffer Larsen gir seg i Åsane etter denne sesongen
Magnus Bruun-Hanssen og Kristoffer Larsen har blitt enig med Åsane om at dagens avtale som strekker seg ut 2024-sesongen ikke forlenges
-
03. desember 2024
Takk for innsatsen i 2024.
Nok et fotballår nærmer seg slutten. Tusen takk for en fantastisk innsats av trenere, lagledere og foresatte. Dere er med på å skape et godt tilbud for flere hundre barn og ungdommer. Takk!
-
03. desember 2024
Ny signering fra Åsane Fotball
Nå har vi signert enda et ungt talent fra egne rekker til vårt akademi med proffkontrakt.
november 2024
-
26. november 2024
Ny signering
Sverre Spangelo Haga har signert for Åsane Fotball A-lag.
-
25. november 2024
OBOS naboklubb-besøk for ivrige unge fotballspillere.
Mot slutten av denne høstsesongen har flere Åsane-spillere besøkt Kvernbit, NBK, Tertnes og Flaktveit i forbindelse med OBOS naboklubb-besøk.
-
25. november 2024
Tatt ut til U-23 landslagets samling.
25. november til 3. desember har U-23 landslagets samling med kamper mot England og Nederland.
-
25. november 2024
Nedrykk til 1. divisjon for Kvinnelaget
Etter tap på straffekonkurranse mot Bodø/Glimt må kvinnelaget vårt gå den tunge veien til 1. divisjon.
-
18. november 2024
Playoff-drama på Åsane Arena! Partnerinnhold
For spillerne våre betyr denne kampen alt.
-
18. november 2024
Fra Åsane-akademiet til Toppserien: Tilde og Sarah viser vei
Under årets siste Toppseriekamp mot Stabæk debuterte to av Åsane Fotballs unge talenter, Tilde Skaar (17) og Sarah Haaland (17). Disse debutene er et tydelig resultat av klubbens satsing på utvikling og målrettet arbeid med å dyrke fram framtidens Toppseriespillere.